menu help


 





Bejelentkezés

Belépés
Tisztelt Intézményvezető Asszony / Úr !


Örömmel tájékoztatom, hogy a fenntartott intézmények és az ÁEEK közötti levelezés, adatáramlás adminisztratív támogatásául szolgáló ÁEEK Ügykörök 2016 online ügymenetkövető rendszert az elmúlt 5 év működés tapasztalatait megvizsgálva, kielemezve, az Önök, Kollégáink, valamint külső szakértők véleményét figyelembe véve átalakítottuk. 
A változtatásnál elsődleges szempontként szerepelt, hogy a fenntartott intézmények és az ÁEEK közötti levelezést a lehető legnagyobb mértékben tipizáljuk az Ügykörökben, és ezáltal egyértelműsítsük, hogy mely ügyekkel szükséges megkeresni a fenntartót jóváhagyást igényelve, illetve tájékoztatást nyújtva. A napi operatív ügyeket érintő egyeztetésekkel továbbra sem kívánjuk Önöket terhelni. 

Az átalakításnál szem előtt tartottuk, hogy az intézmények könnyebben kezelhessék a felületet. Az ÁEEK -n belüli fejlesztés arra irányult, hogy teljes körben bevonjuk a fenntartott intézményekkel foglalkozó Kollégákat, és a folyamatok optimalizálásával az ügyintézési határidők tarthatóvá váljanak.
 
ÁEEK



bezar
bezar


_help_mid
page0

page0



page1

close



page2

close



page3

close



page4

close



page5

close



page6

close



page7

close